Saturday, October 2, 2010

TAHNIAH!

10.09 am : pg2 buta da dpt msg ni. (pg buta la sgt kan???)

" Selamat pagi Teh Marhani. Sy MT ABADI 2010/2011. Tahniah anda terpilih sbg ketua post pemasaran. Sila beri maklum balas utk persetujuan saudari " - Clare.

1st skali : terima kasih sbb SALAH EJA nm aku. teh marhaini la!!!! haha

2nd : tahniah utk aku skali lg, cz be4 ni terpilih jd MT KARISMA (karnival intelek siswi) - anjuran kolej jugak

3rd : tahniah sbb be4 ni xpnah ade experience. korg tau kan aku amik course 'cikgu' bkn amik businness or selain dr itu. gatal2 jgak nk pilih aku. mentang2 la aku ni byk ckp. potpet pun x henti. bebel pun xpnah nk stop. so korg letak aku kat pemasaran la. knon ley cr sponsor la kan. hampes!!!!

sekali lg, terima kasih!!!!! (mati aku)

walaupun ABADI (Aminuddin Baki's Annual Dinner) start bekerja sem 2 nanti. tp skang aku tgh nk cr ex ketua pemasaran ABADI sem lepas. nak study la ckit dr die kan. at least wat la preparation skit. coz aku x ske bekerja last minit. kang aku bebel sepanjang ari. bernanah la tlinga sp yg dgr. hahahahahaha.

wish best of luck to me
!!!

p/s : sy hanye berpengalaman dlm bendahari SAHAJA. waaa.. cm ne nih. @_@


2 comments:

PUJA said...

hani...erm..dl abadi xde post pemasaran la...
kalao nak tnye, bole la tnye mt abadi lepas...
good luck~ :)

hanie bonie said...

aaa..tau..td da kol mimi..die pun ckp last sem xde post pemasaran. u are one of the mt kan..sy bdk br blaja. minx tlg la ek. haha