Saturday, October 23, 2010

haih.ape ni.




penat.
penat.
penat.
penat! da xde word len yg aku nk ckp selain 'penat.
penat sbb exm sem ni xde study week.
tensen plus stress.
rs nk tarik2 rambut je..*over2 kang gugur plak.
ms nak dekat exm ni la lecterer nk kasi pojek la, kne present la, esaimen bagai.
haih!.
penat la cm ni.
xkan la x buat kan.. da kerja.
bila la nk study.
kalau da pnat wat esaimen smua tu, bile la nk revisenye.
waaa, sgt mencabar minggu ni.
smua bende jd kelam kabut.
tp tu la, bile kite suarakan rs..... org kata " xkanla minggu akhir br kau nk study!"...
bile ckp ckit, org kt "kau ni yg x pandai bahagikan ms, pastu nk slhkan org"..
hello, aku x slh kan org pun.cis!
bkn nk melenting, cume, penat la..
kdg2 aku nk gak meluahkan rs penat aku kat korg.
sp lg kan........
penat bile smua bende bg last minit, nk wat dlm keadaan cepat.
nak prepare smua.
haissssssshhhhhhhh!!!!
minggu study week la aku mencari ketenangan diri.
tp kali ni, setiap ari aku susah ati.
sabar je la.....
kdg2 kite ni lg pentingkan org len dr sndiri.
xslh pun kalau kite nk berkorban tuk org lain.
ni kalau aku x dihargai jugak ni, xtau la aku nk ckp ape da.
aku arap cabaran yg menimpa2 kat diri aku ni kire LUCK score exm aku..
haih...dugaan...dugaan....


p/s : tarikh yg aku rs nk carot2!!! --> 25,26,27,30,2,10 T_T


1 comment:

mizzbutterfly said...

happy final exam cikgu!!!