Saturday, October 2, 2010

susah sgt ke kaum adam hoi.

kalau ade fb, kite buley update status kan? ini antara status yg sy nak sgt update skang ni.

"np pompuan cpt touchin?? sbb pompuan sensitip!! np pompuan sensitip? sbb ati pompuan sgt lembut.. so kpd laki2 kat luar sn, xyh nk paksa2 ati pompuan ni jd keras mcm uolsz..kami hanya jd diri sendiri!!! klu uolsz xtahan. iduplah tanpa pompuan!! FULLSTOP!!" - 1st

"perlu ckp kasar2 ni? " - 2nd

"susah sgt ke nk hargai bende yg ade di depan mata?"
- 3rd

"kite da penat la mcm ni........" -4th

"bile la rs ni nk stop" - 5th

"sy bkn penting utk anda. sy tau itu...."-6th

"susah ke nak wat kita hepi?ati pompuan lembut. cepat panas n cepat sejuk. x suh pun awk pg beli ais kat kedai. amik dalam freezer dah la. paham kan ? "- 7th

"bile kite ckp kite rs x dihargai, mereka pula kata kite x memahami. hmm "- 8th

"bile die moody, kite wat mcm2 nk kasi die hepi. tp biler kite moody, die pun nk moody jgak. bgs sgt ke mcm tu? " -9th

"bile da rs bersalah, mulala rs nak wat sesuatu utk pulihkan keadaan. tp, smuanya terbantut sbb terikat dgn EGO diri. MAcho sgt ke kalau ego? oh please lah!" - 10th


p/s : mood xstabil. harap maklum.


3 comments:

mizzbutterfly said...

chilll cikgu :)

hanie bonie said...

xlarat nk chill da. =)

dotblogspotdotkom said...

apa yg kita lihat... adalah cermin hidup kita.......

will happen to us soon....