Saturday, October 16, 2010

penat!

terima kasih sbb sudi mnjadi pendengar sy..=)

susah bile kite berada dalam keadaan yg serba slh.
byk hati kne jaga.
bile da xtau nk wat pe.
last2 menangis juga.
sbb merasai pressure yg ada.
bukan sbb mengalah begitu saja.
cume nak meluahkan rs.
rs yg x kesampaian utk dismpaikan pd yg lain.
tidak semua yang memahami ape yg terjadi.
xsmua memahami diri ini.
dan tidak smua lah akn beri kata2 yg aku nanti.
buat ape mnunggu.
pergi je la dr situ.
lakukan kerja kamu!
argh! penat! penat!
penat dgn kerenah manusia kini.
penat dgn kerja2 yg dtg x henti2.
xpernah henti.
tekanan dtg!..bile xtahu mn nak mula.
tekanan dtg!..bile tiada siapa yg nk menyelami rs.
tekanan dtg!..bile mslh xde penyelesaian nye.
aku buntu.
bantulah aku!
jenuh aku menghitung waktu.
menunggu org dtg membantu.
hoi bodoh!
ape yg kau buat tu.
xperlu la menunggu lg.
smua xkan menjdi.
engkau tu yg kne pg mencari.
pg lah! ape la aku ni. haih.
gigih la hanie!
pg selesailah sendiri..

=)



1 comment:

Miera Aziz said...

Lol. Nape ni yanggg???
Ada problem apa? Maybe i ley tlg?
Be strong k, dear.