Wednesday, October 27, 2010

bila kekasih meninggal dunia.





terlebih dulu. aku nk minx maaf klau entry ni meninggalkan kesan yg over pd korg pernah alami kematian kekasih tesyg.*kekasih : teman, ahli keluarga, atau sp2 yg korg syg . layan je lgu ni. siyes! lagu ni mmg ley menmbahkan titisan air mata korg. tp janjilah, sure lepas dgr korg rs relief n lega. jgn sedih2 lg. yg pergi tetap pergi.
to sp2 yg xpenah alami bende mcm ni, nk minx dijauhkan mmg xbuley la kan. cz bnde ni tetap akan berlaku pd setiap org. hadapilah ari anda dgn penuh keredhaan. so, selagi org yg korg syg ni bernafas, hargai lah mereka seadanya. xde la nnt menyesal kemudian hari. =)


Biarkan aku menangis~Tommy J Pisa

Kelmarin kau masih bersamaku
Bercumbu dan merayu
Adakah hari esok untuk kita bercinta
Seperti yang telah kita lewati

Mengapa terlalu cepat kau pergi
Tinggalkan derita bersamaku
Kenyataan ini begitu memilukan
Ingin kurasa turut serta

( korus )
Tiada guna aku hidup begini
Tanpa belaian kekasih yang amat kusayangi
Kepedihan yang kini kurasakan
Darimu yang mencintai aku

Biarlah kurelakan kau pergi
Tinggalkan batu nesan
Kudoakan kau bahagia di sisiNya
Sementara biarkan aku menangis


catatan : teringat saat2 ex bf kaklong meninggal dunia. sbb cancer paru2. die meninggal lepas beberapa bulan diorg putus. oh! tragis. xpe, smuga Allah mencucuri rahmat abg reza. amin.=)


2 comments:

Zara Affendi said...

Salam.. sedih lirik lagu tuh. sgt bermakna sbb bf sy dh xde.. btway tq.. :)
yg pergi tetap pergi..sy redha.

hanie bonie said...

alahai...jangan sedey2 ok dear... yes...thats d word i wanna read... huhu..ade hikmah smua tu..smuga Allah mencucuri rahmat die... aminnn