Saturday, April 16, 2011

muvie hindustan paling BEST GILE i ever saw!!!!

mula2 nak minx maap dulu sbb title campo ayat bm n bi ala2 pasemboq gitew...just mau share ngan u all. biasela. bile time exm2 cm ni. mcm2 nak buat bile dpt rehat ms gap exm paper. mcm aku ni haaaaa.. adr rabu ritu smpai jumaat berderet KILLER PAPER uols.tp aku tabah sbb aku xterKILL pun. otak jd xbrape nak waras bile setiap kali nak abis exm KECUALi ms exm n study utk exm. yg tu WAJIB WARAS. so abis je paper exm smalam, balik2 terus tgk industan. siap ulang smpai ke malam. ko mampu???????? haha

TITLE : AAJA NACH LE
(mari menari dgnku)

Pelakon utama :
MADHURI DIXIT uolsz. (ok abaikan 'uols' kat blakang tu.haha)

Pelakon lain2:
Akshaye khanna Konkona Sen Sharma Kunal Kapoor dan byk lagi.

tapi da sah2 korg kenal yg madhuri n akshaye tu je kan. lepas tu korg akan ckp

"ala, pelakon mcm xHOT je, cite mst xbest"...
sbb aku pun ckp mcm tu dulu.. ni la mubie industan PALING LAST aku tgk bebanding dgn lain. tp ni la mubie yg paling aku puas ati n best gile..

OK. AKU CITER SKIT LA.

cite ni psl DIA (madhuri) ni mmg suke menari dr zaman mude2 kat SHAMLI(nama kampung). dia mmg pandai menari n slalu pg blaja menari dgn kwn2 kampung die dekat AJANTA (tempat persembahan tarian). blaja pun kat situ, perform utk org kampung pun kt situ.


tp dia da fall in love ngan sorg laki inggeris yg dtg kat SHAMLI tu sbb nak buat research kat situ. Then die kene paksa kawen ngan org lain, tp die decide nk kawen lari ngan matsalleh ni ke new york.


beberapa tahun kmudian.. diorg divorce, but ade sorg ank prempuan. tbe2 dia dpt kol dr kampung n DIA pun balik SHAMLI ngan ank die. kat new york tu, DIA da jd guru tarian da pun.


dtg2 je die tgk AJANTA tu mcm musnah ranah. rupenyer ade org da beli AJANTA n nk bina shopping mall kat situ.... disebabkan cikgu DIA ni da meninggal, DIA mcm responsible nak bangun kan balik AJANTA n dapatkan balik dari pembeli (akshaye khanna). Dia boleh dapatkan AJANTA tp dgn SYARAT.

DIA kne buat teater or ape2 je yg di~participate oleh org2 SHAMLI jugak. kalau die bwk bdk2 dancers die dari NY xmenla.... SEMUA KNE DARI SHAMLI~ians jugak!!!! die buat MUSICAL TEATER LAILA-MAJNUN.

masuk part ni da mula nak best da..tapi mslhnye, dsbbkan perangai DIA dulu2 yg kawen lari ngan mat salleh tu, org jd xsuke. so.... mcm mn die hadapi???????bejaya x die buat???? haaaaaaaaaaaa... jom tgk!!!

KENAPA AKU SUKE TGK CRITA NI N SMPAI MASUK BLOG AKU????? BEST SGT KE??

sbb die xde adegan industan yg menggersang2 mcm industan lain.

bukan psl cinta dua insan sgt mcm industan lain.


madhuri dixit menari perghhhhh hebat gile!!!!!! smpai aku terasa nak menari
aku suke gile tgk dress yg madhuri dixit n wanita lain pakai ms menari... sbb sgt menutup aurat n sgt canteksssssss!!!!!! aku rs mcm nk pakai je..



ms aku tgk teater laila majnun dlm citer ..oh mmg sweet gile!!!! plus, aku xterasa mcm tgk muvie..tp mcm tgk live teater plak........


lagu smua best2....smpai buat aku nak dgr byk kali..


siyes! xrugi tgk crita ni!
sekian.


hati.halus.hanie. : cno wonder org kata madhuri dixit the best bollywood dancer.



No comments: