Saturday, May 8, 2010

people.change

aritu...ms kat bilik guru. tbe2 de kawan lama muncul. sonok jugak. sbb dpt jmpe kwn satu sekolah. tp ade sumthin yg aku rs cm x best. ntahle. die tu seorg yg dikenali ramai ms sekolah dulu. bdk nyer baek. n byk ckp. then br2 ni tbe2 dpt jmpe balik. tp die da mcam org len. x mcm ms kat sekolah dulu. xtau la maybe sbb x biase ke ape ke. ntah la. mcm sombong pun de. actually aku bkn nk kata die ni xelok prangai. elok je prangai die. tp kalau comparekan perangai die dulu ngan skang. amat jauh berbeza. nak kata skang ni dah matang. xtau la kan. org da matang pun bergurau2 jugak. die mcm x mesra mcm dulu. kalau dulu after tamat sekolah. mmg die penah je dtg sek. tp waktu tu die mmg peramah sgt. xkesah le ckg tu x aja die ke. mst die potpet2. tu pun smlm aku yg tegur die.kalau x? hmmm. aku tau skang die amik course agak hebat la kan. tp xkan sbb tu ko da hidung tinggi kot. ntah. nmpak sgt die amat len. yela. manusia berubah kan.

3 comments:

Nur Hanis said...

uhuuuuu siapakah teh?
juz bg clue...batch kite or bacth rijal?

hanie bonie said...

ko rs?...huhu...aku sbenanaye nak cite kat ko ms reunion tu nanti...tp bkn batch kite...nanti kite wat reunion kiter sendiri k...ngan supi smua..ms tu kiter sembang2 k..huhu

Nur Hanis said...

huhu yeker...okies2...ujung tahun ni ke tgk la,,wt reunion santai sikit,, berkelah ke,,,,
klo hotel tu,,geng2 supi yg otai2 tu mne nk join...aadehhh...
ujung tahun ni ok x klo wt reunion 5A 5B 5C?