Saturday, May 1, 2010

tq Allah!

da sampai ipoh da
im home!
waduh2
aku hampir accident td
mcm nyawa di hujung tanduk je
adoiyai
bile pk2 balik
syukur rsnyer Allah pnjangkan umur aku
korg mst blur2 kan
actually odw balik ipoh td
ngah drive
hampr2 giler nak berdentum
korg bygkan la
ujan lebat giler
aku drive slow giler
da abis laju da speed viper aku
tp still susah giler aku nak nmpak jln depan
terpaksa la membulatkan mata aku. hehe
kalau ujan nyer sekejap xpe
ni berjam2
adus
before tu aku da nmpak da dua accident along journey
patut la xsedap ati n risau je
last2 hamik kau
accident depan mata
mercedes tu la punca nya
die langgar pe ntah
aku da pasan da yg mercedes tu mmg bwk laju
depan kete aku lebih kurang ade 4 biji termasuk mercedes tu
hamik kau!!
empat2 berpusing!!
tekejut beruk aku
aku pun pe lg
tekan BREK la
dah abis brek aku tekan kot
tp still slippery
licin kot
tp naseb bek aku sempat elak
naseb bek kete aku kecik
leh lalu tgh2 lane
dua2 lane da penuh ngan kete elak tgh masing2
seb bek tgh lane tu kosong
kete aku jela kete yg x berdentum
yg len
hancuss!!!
adoyai mercedes oi...
mcm jahanam ar ko bwk kete tu
xpsl2 lg 3 kete kne heret dlm aksi2
xtau la pe jd ngan diorg
sgt pity kan diorg
syukur aku slamat
luckily me ms accident tu xde kete kat blakang
kalau x
kne jugak la aku kne hentam ngan kete blakang
ntah2 jd arwah da
syukur2!!!

2 comments:

mizzbutterfly said...

thax to ALLAH... adush...ngeri kot...ko tak penah excident lg yerk..??

hanie bonie said...

penah2...masuk ni da 3 kali.
tp kali ni drive sorg2.
sgt ngeri lah.
hehehe..