Sunday, May 2, 2010

B.A.B.I

harap MAAF!! tajuk post ni agak keterlaluan skit. tp crita ni bkn 18 SG ye. its U.umum!!!

aku tbe2 teringat ttg satu cerita ni.

nazri yg crita.
rsnye wani n mun (coursmate nazri) pn tau crita ni.
suatu mlm aku ngan nazri pg jalan2.
then die anta aku balik kolej.
then ms die odw balik tu ...
jeng3..
aku ingt die nk kata die nmpak antu.
suspen jugak.
well,xnmpk antu ye..
klu nmpak dah sah2 aku staple mulot die.
cess! pls shut up!
tau nazri nmpak pe?
dgn xbrape bangganye nk mngatakan...
die nmpak Ba Alip Ba Ya = BABI
hahahahahahahahaahaha.
bkn sekor tp 1 kaum kerabat nyer sdg berjln terkedek2.
family trip kot.
hahahhahahhahahha
lalu nazri pun dgn segala hormatnyer mmberi laluan.
knon gentleman lah tu.
hahaha.
xkan nk langgar lak kan.
kalau ley mkn wat bbq xpe gak.
astgahfirullahalazim.
haram2.
(geleng2 pala)
then,kebetulan plak..
kereta mun pun dtg dr arah bertentangan.
hahah.
ms berselisih.
mun berkata " woi, babi dow!!"
nazri pn kata pd mun " sedara kau wei"
hahahaha...
aku dgr cite ni pun aku da tegelak2.
sbb aku da ley bygkan style mun ckp.
mst tekejut n gempak giler.
hahaha.
babi tu pun.
xde budi bahasa tul.
da org bg laluan.
angkat la tgn!
hahahaha.
kite kan 1MALAYSIA.
haha

(to nazri,wani, mun) : kalau de tesalah fakta bout dis story. sorry ya. =)

4 comments:

mizzbutterfly said...

hahahaha sengal seh...akak rase bukn akak kot.. i meant..mayb mun dgn org lain kot..tapi mun ade cite la..ehehh area mane yerk..??? akak peanh lepak dkt K4 dgn shy..smpai kul 4 pagi mcm tuh la..time tuh lag byk babi...sius...takut kort,,kiterog diam je..hitam kot babi tuh...hahahaa

hanie bonie said...

hitam? giler..bahaya dow!!..haha
ape akk wat ngan shai?? haaaaa....!!!bek ngaku!hahah...owh ek? nazri kata ngan akk. k maybe mata dier lepas tgk babi rabun kot..hahaha..
diorg nmpak kat area bukit kot. dekat2 ngan roundabout cm tu..huhuhu...

NURATIKA RAUDHA said...

hahaah. jangan mintak. kalau babi tu angkat tangan, ko angkat kete nanti. hahahahahaha

hanie bonie said...

hahahha...sengal ika...hahaha