Monday, May 10, 2010

kerenah.bdk sek.episod 2

hahaha..awal2 da gelak. giler!haha. yela. aku nak tergelak rsnyer biler teringat bdk2 ni buat lawak. hahaha.

Al-kisahnya....

aku kne relief kelas dak tingkatan 1 au. 40 minit je. then balik. tgk bdk2 ni. alahai kecik je. comey2 je. masuk2 je aku suh diorg wat kje sndiri. tp memandangkan diorg bising. aku pun ajak la diorg men game. game ni sambung2 huruf akhir perkataan n bina perkataan baru.

cth : aku ckp USAHA. sambung la ngan ape2 pkataan yg start huruf A.

ade bdk ni di sebut word yg akhir ngan huruf M. pastu bdk lg satu ni sambung ar..Masam..tp dsbbkn word 'masam' tu da disebut. die kne cr word len... pk punye pk.. tau die ckp pe?.... die ckp ............. MALIK NOOR dgn mukanye yg begitu innocent.

wakakaka...smua org pun gelak.hahaha.aku pun nk tegelak.hahaha...tbe2 jeh kot. kau pun satu.. byk pekataan len ko boleh bina. tp 'malek noor' gak yg ko plih..hahahah. adoyai... lwk2.

No comments: