Thursday, March 8, 2012

today.esok.lusa.tulat.

baru balik dr shah alam sbenanye... hai smua!!!! sihat? klu x sehat pun bley je update status fb "im not well" kan!!!!!!! aku x sehat jgak! tp xsehat xbemakna kene duk diam je kan.. busan idup! *eceh* . ni br balik dr jmpe kwn d shah alam..jaja namanya..amik barang.brg itu mmg sgt penting!!!!! tp xyh lah nak gtau.. malu plok! xpe x penting. hahahha

esok ade klas jam 9-10pagi di fakulti sains. untonglah kne bangun pagi2 bagai!!! kan!!! xpe..sbb nak kejar ilmu... arap2 dptla keberkatan. then after that...me headin to usj sbb nak balik ipoh with klong. die tunggu sn.. pegi balik nek 1 kete je.. n what the nice is, 'mr. me' yg anta aku ke usj.. then die tlg2 jaga kete aku while aku xde d snie. heeeeeee. jaga tau!

knape perlu balik ipoh??? 1) mmg da lm la x balik. 2) skati aku la kan. aku balik umah aku. ade aku menumpang umah ko? xde kan.. 3) kakak aku kne risik.. *spatutnyer ni kne jd no 1 bkn no 3* haha. die dirisik oleh famili bakal abg ipar aku. elok le deme dua kawen. da lm bekawan. eceh! lebih kurg aku je. merisik nyer lusa. jd xkan lusa baru kami kami dan kami br nak balik kan? sp plak yg nak menolong kemas umah n prepare kakak aku punyer fizikal dan mental *eh! xyh gedik sgt!* merisik je pun. bkn nikah! hahaha.

tulat plak...BALIK la kan! mutip nak stay lm2... kalau cuti xpe gak!!! haha.. ok..im hoping everything going just fine from today on till sunday. amiiinnn.

mulot ckp "syg! dont rindu2 me" hati ckp "rindulah!rindulah!" hahahaha. hamsterku..ok balik kg jum! hahahaha.

salam =) gdnite.


No comments: