Monday, March 26, 2012

selamat ari jadi mama.

Assalamualaikum..
Bismillah..

hai smua? da zohor? da makan??? aku br je lepas makan ni haa.. time2 cm ni kalau ke cafe mmg lauk sgt menghampakan.. sayur sgt xmenyelerakan..alih2 aku kaut ulam2an je.. mkn ngan sambal belacan.. hmmm mcm herbivor rsnyer. hahaha. arini 26 mac ari jd mama. alhamdulillah, da 54 tahun mama masih bernafas smpai skrang. dan aku mohon supaya Allah panjangkan umur mama. aku belum puas lg idup ngan mama. nak berbakti pun xcukup2 lg. td kol mama...sembang pnjang. mule2 wish mama...then crita mslh yg melanda fikiran aku skang.. lega rsnyer dpt luah pd mama.. ngee... tengs... mama mintak handbeg.. we all sisters akan share2 k belikan untuk mama..ujung next week balik umah.. cuti midsem break kan.. x sbr rsnyer nak pulang.


betol mama ckp...
"jgn kisahkan ape org ckp. jgn kisahkan ati org. tp kisahkan Allah, diri sndiri, ttg kuarga and ms depan.. sbb bende2 ni lah yg buat hanie bahagia sekarang dan selamanya."

No comments: