Friday, March 30, 2012

Seremban Parrot

Assalamualaikum..
Bismillah...

today jumaat. ade kelas ganti tp aku skip. hahaha. dek mls sgt n nafsu membuak2 xnak g kelas. *haish! setan! shuh2!* slhkan setan durjan! haha. sori Dr. buat kelas ganti ptg2 jumaat sgt x syiok! td lunch ngan mr.me n kawannye. nm nye ahmadtang bulong *nm penuh lg* haha. panggil matang je. dr sabah ba... hahaha. ewah! aku bkn nak citer psl matang. tp psl parrot. td after lunch buat direct decision ke seremban utk cr kedai parrot yg mr.me ckp... kitorg pun gerak ke sn.. n siyesly!!!! byk gile parrot2 die...1st time tgk kedai parrot yg byk parrot cm tu... dulu ade tgk gak.. tp kat taman burung kat KL nun... huuuu... kedai ni ade binatang lain gak tp MOSTLY parrot...btw.. ade la snap2 pic skit. teruja jugak kami.. tp plg teruja opkos la mr.me. die teruja nak beli.. aku ngan matang teruja sbb jakun. hahahaha. enjoy pic. ;)


ni pintu gerbang kedai die... haaa amekau.. kau hado!??


die la matang. mereka 4th year student. aku br 3rd year. ceytttt


ni ape ntah nm nye.. mr.me tau la.. die smua burung die tau.. tp burung ni cantik..kepala ni ade corak2... ni br smpai semalam dr thailand. cewah! cm toke kedai plak. haha


parrot ni bessaaaaaaaaaRRRR gile ;0


aku ngan matang suke burung ni...tp aku xtau la die burung ke ayam. konpius! haha tp unik!


mr.me with his dream parrot yg jinak... alah! xnak pandang plak parot tu.


haaa.. pandang pun ;)


;)

ok da.. jgn lm2... jom balik... nanti xpsl2 ade org tido kat kedai tu plak. haha.. balik2 ukm terus jog.. ok..skang penat gile! haha.. ok.. bye smua.


No comments: