Monday, March 19, 2012

citer campor2.

amboi!!!! cm nasi campor2 plak kan. haha.lebey kurg lettew! last week pd hari tetttt, diri ini teman him ke kenduri doa selamat kkknye sbb kakaknye pindah rumah baru. heee >_< pd mulenyer ....em..em...malu la nak ikut!!!! tp sbb mak die da kol bertanye "hanie ikut x???" dan die pun gatal2 pg jawab "aah ikut!" *konpiden je!!!!* -__-"...and and and ktnye die xnak pg kalau aku x teman *ugut2 plak* ...so, ikutkan je la... haish bdk ni..dala x tanye dulu.. aku pun redah je la.. heee. dgn muke blush2 dr awl dtg smpai la kemas2 bungkus makanan tetapppp blush2 lg. hahahahah. well...bile lihat die yg yg sgt gigih tlg2 org2 perempuan ni mengemas... aku jatuh cinta sekali lg!!! naaaahhhh!!!! ape la kau ni. luv u!! hahahahahaaha. i noe u r not the type yg cover2 dpn aku..tp depan org len, pandai plak cover2 kan..teutama depan mama. ceytt!!! btw, im having fun.. this is not my first time.. but still tetap best.. anak bongsu dr 8 adik bradik and ank sedara da 12...mmg meriahhhh jah!!!! haha


then kt sn..nak berdiet mmg xdpt la nak jg sgt. 1) mknan sdap sgt. 2) ape kt org sn kalau aku makan ckit2 kan..kecik hati plak nanti. heee.. then, today start jogging balik kat stadium..hamikkau! sempot jgn ckp la... nmpak sgt kan lemak aku da terkumpol byk di situ.. kat are mn tu xpasti lah kan.. tp gigih jgak jog..but today agak penat dan mengah skit. xpe... esok ade lg.. insyaAllah.

oh lupe! tengs pd mak-nyeee sbb kasi aku kain buat bj kurung.. heeee.. malu2 plak den nak menerima.. tp tgn hamek jugak! hahaha.. *blush lg*

wonderful journey, wonderful people, wonderful memories....salam ;)




2 comments:

Unknown said...

wah kau. hebat dah berpuna.sapa die tuh.budak ukm jugak ke?

p/s salam perkenalan dari Pak Cek Biola

hanie bonie said...

nok!!! cepat kau mentelaah blog mek. hahahahaha... aah.. kkm.. hahaha.. senior setahun. haha.