Wednesday, November 24, 2010

zoom malaysia



kelmarin di klatee~monday off to ganu~tmorow penang till friday

sunday2, ke lumut+pangkor.

mmg bejalan sakan aku.

trip ni aku namakan 'zoom malaysia'.

perjalanan nak ke klantan then tganu then ke penang sgt la memenatkan even aku duk blakang tgk scenery luar n tido. buntot aku pun cam krem. haha

paper pun.. stakat ni aku rs trip yg sgt penuh dgn kenangan.

nanti aku da abis travel, aku cite lg panjang~insyaallah...he

kpd kwn2 ku.. arap2 nyer kite dpt spent time be4 aku balik ukm balik.sbb 5 aribln aku da kne balik ukm da. berdoalah ye.. cz sy sgt rindu sm u all.xtau la uall tau ke x. hmm. minx maaf jika ari2 cuti ni sy spent time sepenuhnya dgn famili sy dan x bekesmpatn dgn uall. minx maaf sgt2.

smuga perjalanan ni dirahmati dan dijalani dengan penuh slamat dan keberkatan. amin....




No comments: