Friday, June 18, 2010

apabila pompuan jeles...

J. Jgn
E. Emosi
L. Lebih
E. tak Elok
S. Sangat

baca n pikir. org slalu gune kan word 'jeles' semata2 nak raih pujuk rayu n whatever. x mngapa. tu smua lumrah. so its okay. tp penah x u all terpikirkan maksud sebena di sebalik letter tu. maksud setiap word tu aku yg pk sendiri.. teori aku k. haha. pasan nk jd ahli falsafah lak..haha actually aku ngaku! bubu kesygan aku tu.... slalu gak wat aku jeles.. bile da jeles... bad mud la pulak. biler da bad mud... malas nk layan pulak... biler layan nt... perli2 pulak...HEY miss jeles..pls remove!! remove!! remove!! smua disbbkan jeles. tp kan..biler aku pk2 balik. asyik jeles je...penat la... xbest.. hidup pun x hepi.. n secara tbe2 lah aku terpikir...ape mende alah dsbalik word die. n terwujud lah bende atas skali kat post aku yg korg bc tu. bkn aku nk kata jgn jeles. tu nmnye xde perasaan.. cume just nk mengingatkan diri aku yg Jangan Emosi Lebih xElok Sgt... at least aku xde la nk jeles over2 kan.. laki pun xde la menyampah..tp tgk condition jugak. kalau jeles itu PERLU utk condition tu...aku pun peduli hape...hahaha... tp org kata jeles tu tanda syg... tp jgn smpai makan diri sndiri. renung2kan ye...huhuhu

No comments: