Thursday, April 5, 2012

semut.

Assalamualaikum..
Bismillah..

1245am. khamis da. cepat je rs masa berlalu. today.. xbrape nak ada mud.. ntah ke mana hilang mud. mrata berkeliaran dan xnak pulang2.. biasanya kalau ke kelas especially ke fakulti pendidikan, mst pakai bj kurung or ape2 yg formal.. n muke tercalit lah kontek lens, sunblock and eyeliner...but today.. nothing on it.. smpai kawan tegur.. "apesal mata kau bengkak?? kau nangis ye"...-__-"... "muke kau pucat la..nape? kau sakit???".. nila padahnye kalau selalu bergaya ke mn je,,, ceyt.. aku xde mud lah... bgun2 pg, nak siap ke kelas mcm xde beza je aku mandi ke x... hmm mmg nmpak sgt lah.. yg penting aku x sakit! hahahaha...

ok..done with cerita today... itu je, x menarik pon. sbb xtau nak citer ape. so merapu meraban je lah. heee. haaa.. ni tibe2 rs idea da tg nak ckp psl ape... aku nk ckp pasal SEMUT. haish! nympah la aku ngan semut2 ni.. bilik aku punyer kemas n bersih ni... mcm mn la semut bley berkeliaran... aku da cek tong smpah...nak kata berbau or ade makanan yg menggiurkan air liur mereka mcm xde... aku siap spray ridsect dlm tong sampah lg..kdg2 aku xphm, kut ye nak bersiar2 ats meja pun... bersiar2 la tempat lain... ni merata2... aku yg skali pandang ni..terus papp!!!pap!!!pap!!!! haaa..bengang aku.. kacau betul! mengganggu mata aku tau! eee ni tgh menaip ni.. aku da nmpak da mereka berkeliaran.. pdhal td da bersihkan..eee... xskelah! pg lah!!!!

sesungguhnya aku mmg xske semut sbb die slalu kacau aku.. e xske!!!!! ok bai.

No comments: