Sunday, April 1, 2012

sakit mata.

Assalamualaikum...
Bismillah...

waaaaaaaa..skit mata *tetibe*.. haha... nak dimulakan crita mmg xtau lah mcm mn nak mula.. tp yg penting..aku sakit mata... radang mata. doc kata.. akibat mata aku mempunyai silau yg sgt sgt kuat... mata aku jd cm allegic skit dgn cahaya ni... and doc ckp jugak.. mata aku photophobia.. *betul ke eja* aku rs die kata smlm.. mata aku mcm phobia dgn cahaya.. tp da bg ubat da...


nila ubatnye.. tada... ubat titis,anti alergic,ubat tahan sakit.


insyaAllah bley sembuh... smlm startnyer ms bgun pagi.. eh bukan! bgun tgh hari.. eh! bkn lg.. bgun ptg2 ckit *amboi ank dara!* heee .. mata aku yg belum bukak ni terasa pedih.. bila bukak.. haaa.. hamekau.. pedih jgn nak kata.. mcm dlm citer kassim selamat plak kan... aku pakai lens ke.. xpakai lens ke.. pedihnya sama je.. bila masuk ptg2 n mlm2 ckit.. mata aku ok ckit.. tp pelik.. patutnye, sakit mata ni bila bukak mata sakit, tutup mata x sakit kan!!! malangnya itu terjadi hanya sementara.. nak masuk tgh malam.. tutup mata sakit, bukak mata pun sakit.. haaaa.. abeh nak wat cm ne??? korg ce pk.. mst xtau nak buat pe kan?.. seksa plak rs.. ngantuk! nak tido x bley..sedey T.T..

last2.. jam 4 pg.. aku msg mr.me ajak die teman ke klinik... die pun bwk la aku ke klinik... pg klinik/hospital an-nur kat bangi nun... Doc die baikkkkkk sgt...aku mmg ske tempat tu..xtau nape.. layanan die kot.. n ubat die yg aku mkn slama ni.. ngam ngan bdn aku. heee..then dpt ubat.. aku pun balik.. mr.me anta...balik2 terus la mkn ubat n alhamdulillah.. xsakit da.. *wow, mujarab* thanx doc!!!!!!! ;)

bgun2 pg ni.. *xdela pg sgt* tgk cahaya.. bukak mata... xsakit!!!!! weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... tp kne makan ubat jgak.. heeeee..

thanx an-nur... eh..die da tukar..pakai beg kertas...bkn beg plastik.. good2!!!

eh.. aku sakit mata bkn mengintai org tau!!! heee.. doakan aku cpt sembuh. ;)




2 comments:

Unknown said...

Mr. me baek betol =).hehe. cam melencong plak i komen

hanie bonie said...

hahaha... mmg! u patut kumen lain..tp xpe... u da bc..u mst phm.. heee