Friday, December 30, 2011

Kuatnye ikatan kami..doakan slamanya bersm. =)

org kata kalau ngan bestfren tu nak bekepitttttt je... smua bende nak sm.. eh!! xdela smua.. kdg2 je sm!!!!

dulu ade beli bj kat downtown cheras sm2.. harga??? ala... agak2 jela.. xpenting pon.. haha. tbe2 je citer psl bj. hahaha.. ape ni.. flow karangan ta bagus!!! haha.

aku rindu kau lah odah!!! haha. balik cpt..sj kan nak kasi aku rindu2 kau kat snie kan. ske la kan!!! ceeeeeeyyyssss!!! mentang2 ko xde esaimen..so..ko pun balik upm lmbat kan kan kan... tp klu ko ade esaimen pun..mmg ko akan balik lmbat jgak. haha. cpt balek!!


sm..tp x serupa.. corak je lain.. sbb nak corak sm..kaler plak x sm!!!!! ;'( ..ms nak g kafe td..aku tnmpak bj ni..then teringat kau.. tbe2 suasana jd pilu..bekabus..redup...waaaaaa....nak ujan lah tuh!!! haha. so aku pakai bj ni p kafe... haha p kafe je??? ape klasss!!! ala..itu je destination aku yg palig terjauh utk arini.. nasib la kan... haha..


miss u muke masin!! haha.







2 comments:

AUDY said...

wahh terharu ceqq hahahaha! sorry la balik lambat. tak dapat nak tinggalkan rumah ni. best sangatttT!! hahahahha esok(sabtu) baru balik. sbb nak tgk maharaja lawak malam ni. hahahahaha muah! miss u too muka pahit! hahaha

hanie bonie said...

hamboi!!!! hang jgn duk sonoq sgt naaaa kt sna... hahaha... okey!!!!!!! esok cheq pg usj.. mama cheq dtg! haha