Monday, January 9, 2012

Kuasa Bulan.

xterdetik pun aku nak citer pasal bulan bintang ke hape... hahaha.. rabu ni nak exm. tp still xstudy2 lg.. skadar menjenguk hard copy je. itu pun br 1 bab only.. haish! arini da isnin.. hmm.. ms blalu begitu cepat.. tp mls lg... *ape nak jd ni hanieeeee...

tbe2 rs nak mengupdet blog. walaupun xde idea sbenanye...hmm lately.. otak br nak berfungsi.. terpikir macam2.. jgn tanye ape mcm2 tu... sbb nama pun macam2... jd.. kalau citer psl macam2 tu smpai sok pun x abis. *eh..byknye macam!

banyak pk..termasuklah bermuhasabah diri...itulah yg aku panggil Kuasa Bulan.. bulan ape??? org pompuan ni ade msnyer boleh mengalami pergolakan jiwa... dari 1 bende yg dipikir.. akan brcmbah dr hari ke hari.. drp 1 ke 2.. 2 ke 3...3 ke 4.. dan seterusnya.. oklah..pendek citer.. aku stress!!..

jgn tanye stress sbb ape... sbb punca die pun aku xdpt cari even da gali segali2nya.. be4 ni penah jd macam ni... kawan aku tanye knape... semestinya yg tekeluar dr mulot ni 'xtau' .... bkn sbb nak ngelat xnak share ke ape... tp mmg sbb aku pun xtau... haha.. so.. member2 aku yg len gunakan term "Kuasa Bulan" terhadap permasalahan aku. hahahah. mungkin betol lah kot!

oklah.. ptg ni nak jog.. release tension..terasa lm x jog.. sbb bdn terasa berat.. lemak dah mcm bertkumpul2 dlm badan ni... suka kau ye.. ptg ni aku nak bakar kau!!!! hahahahaha.

No comments: