Thursday, December 15, 2011

Nose Bleeding.

mmg lahir2 mama aku ckp aku ni 'special' ckit.. thats y aku ni ade sakit2 sampai skang.. means.. aku bknnyer fully sehat. nak mention aku sakit ape tu x perlu lah. tp aku xdelah salahkan mama or takdir yg buat aku mcm ni. cewah! mcm drama plak. haa... haha

so.. da telajak berpenyakit ni spatutnyer aku wat bende2 yg bley merawat which aku pemalas nak wat e.g mkn ubat..minum air msk byk... umph! mmg skit sgt la aku minum air msk. xsdap!!!!!!.. tulah! bende2 yg elok xnak buat. hanie...hanie... da 21 da kan....

pg td aku nose bleeding. ape korg buat bile korg tgh2 ckp n sembang2 ngan aku which sembang mmg x hengat. ketawa bagai.. then suddenly, darah mengalir keluar dr idung aku which aku x sdar tp korg sedar???? haaaaa.. ape nk wat!!!!!! 1stly opkos ketawa dulu. hahahaha... aku tau sbb bestfren aku n kakak aku da pnah kene... dan aku plak rs... pergh!!! leceh!!!! sbb aku ni mmg sng nose bleeding lah... so.. nak kata da biase dgn keadaan tu xla jugak.. sbb even da byk kali blaku.. smpai skang x biase2 jugak.. hmmmm -__-"

ok.. abis psl nose bleeding. next... opkos migrain.. aku diisyhtiharkan migrain sjak sekolah lg... tp xdela kronik... skang ni bile da masuk U... becinta bebagai... konflik dgn kwn... xdpt result best...xdpt makan...stress! stress! migrain suda menjadi2... but penah suatu ms dulu.. errr.. xdela dulu... dlm lingkungan setahun yg lepas.. aku da jarang dtg migrain... tp lately br2 ni... aku sng sgt nk penin... panas skit pegang pala dahi. sejuk skit, pegang pala... then cuti yg lepas g check sm itu doctor family aku.... die kt migrain aku slalu kuat belah kanan pala sj (mmg pun!grr) .. resdung aku kembali smula katanye.. so die isytiharkan aku jgn mkn seafood!!! which pemakanan aku sgt tekawal di rumah tp tidak di ukm... waaaaaaaa.... hanie.. hanie... kan 21 da...

mama aku risau2... ktnyer dlm anak2 die.. aku sorg yg mmg slalu bermslh... jgn kt migrain je... byk lg penyakit2 lain melanda... which mcm aku ckp mule2 td.. xperlu nak mention2.. kang org kate aku tarik simpati... tp stakat simpati je xyh le... bek bg ubat kat aku... hahaha.

apeeeeeeee pun life must go on!!!!! so lpas ni kawal makan. kawal otak....kalau boley! lalalala..hanie..hanie... da 21 da kan.....

No comments: