Friday, December 16, 2011

xpayah susah2 membasoh!

bangun pg2 td tbe2 rs smangat nak membasuh kain.. blok da dpt washing machine baruuuuuuuu.. pergh! pergh! ske gile aku!!! tp aku tgk org len cm biase2 je.. aku yg mcm excited lebey. nmpak sgt la slama ni hati aku sorg je merana membasuh mencuci membilas bj n kain2. yelah.. nak x nak.. kne la buat kan... xrajen plak aku nak pegi anta dobi bagai..

aku rs blok aku ni mmg slama ni xpnah pun ade washing mecin..so kirenyer aku la kot batch pertama... eceh! bangga rsnyer... yg lg lg lg best bile aku dgr blok len xdpt... so kirenyer MAYBE washing mecin yg ade kat blok aku ni the one n only ade di sekitar area k4... skali lg bangga rsnyerrr. hahaha. *ok, aku tipu! ade blok yg ade. cis! haha

krn excited sgt.. bj yg x kotor pun aku teramik skali humban dlm raga bj kotor aku utk dibasuh. msi nak tekan button mesin,dgn bangga nye aku tekan button XL utk amount bj... pergh!! bangga aku tekan tet tet. haha. mmg betol2 sukeeee ni. haha. da mcm org 100 thn x jmpe washing mecin..walawey.. nikmat! nikmat!..

terima kasih pd pihak kolej yg sudi delivered washing mecin kat area snie... ceeyy.. mcm mng ape plak kan! haha.


tada!!!! bau kedai!!!!


tetapp kne byr rm2 yeeee. xpe, janji ada pun da ckop!

ok.. da xde da term membasuh mencuci membilas ... skang gune term meletak menekan mengangkat. hahahaha...

so..kpd sesape yg nak menyinggah blok aku basuh bj.. silakan... terasa howt plak blok aku tbe2. haha...

tbe2 tebayang.. kalau la ade DRIVE THRU basuh bj yg ala2 drive thru mcd tu kan best!!!!! hahahaha.





No comments: