Monday, February 28, 2011

satu utk sy. satu lagi utk.... sy jgak lah! haha


br pulang dr 7e. actually g bank td. then br drop by kat 7e. plus cik abg order panadol. die rs mcm nk dmm *wah! ade order2 plak kan! upah2!!! haha. so.. alang2... shopping la kan *e, kat 7e pun nk shopping...musti2!! haha. tgk slurpy mcm sdap je kan.... so..beli cup besAAAAAAr punya!! dua!! ngee. sdg tekesima aku tgk cashier duk tekan2 keyboard cashier dia..*tu pn nk tekesima. haha... xtahan punyer psl.. aku pun minum la slurpy dgn asyiiikkknye..*pergh, feel gile.lm da x minum. tgh minum tu..baru aku pasan de sorg bdk kecil yg sgtttt comel *mn de bdk kecik yg xcomel! cey.....die tgk aku mcm kagum jek. haha. alah! tringin lah tu... tp sayangggg.....ibu die xbelikan.. hahahaha. aku pun apalagi... minum lah lg lama depan die.. hahahaah. jahat2.. da abis bayar.. aku blah! tp aku senyum kat die...haha klaka. "dik, adik xley minum... xelok! hahaha." .......ape la kau ni. ngan bdk2 pun nak cr psl. hahaha..

balik ukm..singgah kolej cik abg. nah!!!
~slurpy besaaarr punyer 1
~panadol sepapan
~roti kacang merah 1 *tau u ske mkn!
~100 plus 1
over kan. order panadol je.. beli bkn men byk. haha. amik je lah! exm bkn men awal kul 8 sat g. makan roti dulu lapik perut. kang ber~konsert plak perut tu dlm hall. hahaha. gudlak! jgn tido! jgn tiru! n jgn lupe..!!! pakai sweater!!! hahaha.


catatan : xbley ke exm hall tu naikkan skit temprature die. mcm ade salji je..sejukkkkk!!! grr


No comments: