Wednesday, February 16, 2011

mona fendi & pilihan isteri - non virgin gurl xterkecuali.

gempak x title???..hahah...eley..biase2 je.. haha

smua org tahu smlm cuti. so, smlm aku pun lunch la ngan member2 aku.. cm snok giler. bkn sng dpt jmpe. masing2 fak len2. so.. skang ni kan penuh ngan agenda menyiapkan esaimen yg blambak tu T_T n midsem.. hmm.. so smua bz.. so smlm hangout ngan diorg lm jugak la... smpai ke ptg. hangout pun xde la kat tmpat grand pun.. kat kafe kolej aku je pun. hahahaha. org ramai kuar masuk kafe.. tp kami stayyyyyyy je kat situ.. ntah la mcm byk giler citer yg nak share sm2. mcm org x jumpe 10tahun gitu... ngeeee...

ahli2 nya terdiri drp : hahaha. mcm ape je kan.
aini
hawa
fifi
fairul
ikin
hawa
aku

byk bende kami sembang... psl mona fendi pun kitorg smbang...hahaha..n also. ciri wanita pilihan utk dijadikan isteri.. kahkahkah.. klaka... ni smua pasal syuk. (YDP kami)... die singgah join d club kejap..die jd pengerusi majlis ms aku ngan aini amik kusus kawen ritu... tu yg duk citer psl isterila ..smua la... tettttt la... hahahaha. haish!!!! aku bwh umur lg kan? eh! ..hahaha...*ms ni, hawa ngan ikin da balik da... rugi2..isk2...haha

sembang punyer sembang... si fifi tbe2 je ckp ,

"aku xkesah pun klu nk cr isteri. aku x pandang pun kpd VIRGINITY" (dengan muke selamba...siyes! mmg slamba)

aku ngan aini .... WHAT!!!!!! kau bia betul......sentap weh!!!!!!
siyes aku tekedu gile waktu tu... aku siap duk repeat balik ape dia ckp...mn la tau..kot2 si fifi ni tgh mabuk ke..xwaras ke waktu tu.... hahaha...fifi pun slamba jawab...

"ha ah...ye...aku xkesah pun...maybe kisah silam die..."

aku pun sambung..

"even kalau die pernah tlanjur dgn sngaja pun....???????"

fifi angguk... (aku lg skali terkedu kejap)

"klu die da bertobat, xpela.... no ones perfek"..

aku speechless giler.....

bkn sbb aku nk kata ..."hello! kau ni xde taste lgsung!!!!!!!"... tp aku terharu giler sbb xsangka ade lelaki yg mcm ni... n aku xsangka lelaki yg mcm ni adlh kawan aku sendiri.. siyes smpai skang aku tekejut..dala fifi... xyh bangga2...haha.. aku xbangga pun KAU KAWAN AKU.. tp aku bangga AKU KAWAN KAU...ngeee

kalau anda wanita.... ape anda rs???... of u'll feel the same too.. ngeeee.....

*haaa..to kwn2 yg len,aku pun bangga jd kwn korg ... xyah nk sentap2 k. haha


2 comments:

**hudalulu** said...

awak...awak...saya nak copy ayat dalam entry ni sikit yea...nanti jemput singgah blog i tau..hehehe =)

hanie bonie said...

buley2... copy2 la.. ngeee..time ksh menjemput!!! hehe