Friday, February 25, 2011

bakor je!!!


malaysians still lg dmm usop klimah. so do i. title pun nak bakor2 gak kan. haih! sok midsem. pg lak tu.*xwat pg bley x? aku nk tido la!!!! ~ pg mencergaskan otak~ k fine! tbe2 mlm ni sedih membanjiri hati *ayat nk sastera bagai! biola!!! knape sedey? ok.. xyh citer cz it cant be explained. soal hati kan. kite je yg phm. so, xyh ngade2 psg lagu jiwang2 karat or kapack or meleleh ke. kang bende len plak yg meleleh. bkn air liur lah! haih! ok tape2..calm down.. jgn dilayan perasaan sgt.. tapi.. br sat td member sek aku ckp ..

"xpla, cr mu tul dh tu. layan je perasaan sndiri s0metime" ..mu? sjak bile aku org klate?? hadoi

so.. aku pun biarla perasaan ni bermain2 sndiri. layan jela...bile study.. rs mcm otak aku fresh... ok jgn slh phm.. makna 'fresh' tu maksudnye fresh dr segala perasaan shitto tu. but bile da lm2 stadi.. bosan kan. otak mau rehat.. smbil2 rehat.. mula hati gundah gulana balik... eeee! menci! nk kt 'shuh2!' kat feelin..xleh gak.. coz sure dtg balik punyer...

such a messy heart.


hadoi! lapa lah weh!.. p beli mam la dulu ..

bejalan la aku ke cafe seorg diri ditemani dengan angin2 bayu mlm tiup2 sayu dibayangi suasana gelap meruntun jiwa. oh! syahdu.......hmmmmm!!! sudah lah hanie.. nk berdrama bagai! geli!

jln nk g cafe pn xcm dlm pic ni hokey!!


jom!!! makan! makan! makan!



No comments: