Sunday, December 5, 2010

kenduri n dadih.

opsss! jgn silap.
xde kenduri aku kawen or akk aku tunang or whatsoeva...
*tp sooner or later die kawen gk.he
actually smlm, 4dis10 ade kenduri kesyukuran kat umah aku.
well..kecil2an..
start 11.30am smpai 2.00pm
ajak jiran2 n sedara mare yg dtg!..

well! best sgt. coz dpt jmpe sedara setelah sekian lm
*wah! mcm jejak kasih!. haha
even xsmua sdara yg dtg pun. tetap best.
biase la, gurau senda n gosip2 ngan mak sdara tu mmg slalu berlaku bile bersua. *kalah beatifulnara weh! haha.
pape pun kitorg pakai catering. buffet je.
hidangan die...teng teng teng..... tadaa!!

~ nasi putih

~ sambal tumis udang petai
~ gulai lemak nenas
~ ulam2an + sambal kelapa
~ ayam bakar + air asam
~ ikan bwl sweet sour
~ teh tarik + sarsi.


heee..terliur x?...
tu blum letak gmbar. *xyh la, berkroncong perut uolsz nt! haha
pelik kan xde kuih muih... actually ade la....
tp smua kami buat sndiri.
sdara mara juge trut menyumbang... hehe




salah satu nye, aku ngan kkk aku serta mama menyumbang DADIH JAGUNG!!! *sedap weh.


pape pun, trima kasih pd yg sudi hadir... yg xhadir or mls hadir or xnak hadir or x dpt hadir.. SGT RUGI!!!!! haha. xpela, nanti kite bertemu lain hari...=)




No comments: