Wednesday, July 21, 2010

ttg aku dan die. (pergh, title pun nk hebat gak. wek!) haha


amaran : sebelum rs nk temuntah bc, tlg klik tanda x(pangkah) kat atas hujung belah kanan screen lappy anda!!!


bile diri rs cm da matang.
tbe2 rs diri ni kerdil.
cm xpenah tgk dunia.
rs cm tersedar yg diri da bkn bdk2 da.
incik nazri byk aja cik hanie mcm2.
drp hanie ni cm dungu kpd kurang dungu.hahaha.
ngan die, mcm bertambah2 pengalaman idup aku.
pengalaman idup yg pahit2 pun jd manis.
sbb sm2 kitorg lalui.
cewah, nympah plak ayat aku ni.
bejiwang karat.
syukur sbb aku jmpe org cm incik nazri tu.
(incik nazri, tlg jgn bc post ni. takut kembang kuncup nt)
aku plak yg nyampah. haha
sem ni ade 1 subjek je aku satu klas ngan die.
ari pertama masuk kelas, punye la berdebar.
pebende la aku ni.
tu pun nk berdebar.
blah la lu! haha
aku ni kan.. walaupun hampir setahun da knal die.
tp ati aku dup dap dup dap.
die dtg umah aku pun, smpai tertumpah2 air teh o yg aku wat.
kakak aku gelak2 je.
see! punye le berdebar. haha
buat malu je ok.
ntah le, bile pk2 balik.
mcm2 pngalaman aku rs sejak knal ngan die.
pngalaman kne buli.
kne drop.
kne marah.
kne gelak.
haish!!! tu smua negative ye.
jgn risau .. ade jugak yg positif.
ape2 pun aku hepi ngan kau incik nazri.
trima kasey sbb slama ni kau x henti2 wat idup aku huru hara. haha



3 comments:

IKA said...

im happy for you dear. :)

mizzbutterfly said...

oit..cikgu..smpat lg nk amik satu kelas dgn nazri anak musa...heheheh kutip la pglmn baek manis atau buruk...selagi ade peluang untuk bersama...nnty bile da tak de peluang...mesti sedih n rindu nk ulang blk masa bersama.....ouch..mcm saye disini :(

Anonymous said...

hooray...