Saturday, January 21, 2012

Cuti ni ape buat????

definitely... x keje.. bukan sbb malas atau duit melambak2... tp mmg ayah aku xkasi aku keje. hahahhaaha. bkn manja jugak... tp mungkin die x sedia tgk anak bongsu die ni keje... hmm..tp kdg2 boring jugak kan.. hehehe..teringin nak keje sbenanye.

cuti sebulan je.. xde la rs lm sgt... tp xpela.. aslkan ade la cuti kan.. dr xde... lepas mengharungi detik2 study week n exm... rs nk pg shopping plak... yelah! itu je terapi paling bgs... hahaha... tp duit xde... ade sp2 yg bley tlg blanje aku shopping x?????? gian nih!

hmm.. skang tgh tgk cerite cerekarama kat tb3.. hmm sempat plak kan nak hapdet belog bagai... tajuk die Waris Walid...tertarik dgn ayat ni ;

Lelaki baik utk perempuan baik. begitula sebaliknya... itu janji Allah

hmm... xkesahla sp pun utk aku.. aku pun xlah sebaik mn pun..... aku bkn maksum... tp aku harap dapat jd terbaik sebagai hambaNya di dunia... amin... heeee..

tetibe plak masuk citer cerekerama plak kan.. pe kene mengena dgn cuti... hahaha... xkesahla ape aku nak buat pun.. janji aku nak enjoy cuti puas2.. hahaha... sambil2.. bedebor rsnyer tunggu result exm.. ade 1 paper kantoi sbenanye.. sbb tu bedebor... haish!!!

to yg meraikan tahun br cina.. selamat burgumbira!!!!!!!!!

sale! sale! sale!!! haha

No comments: