Friday, July 1, 2011

Really want to get rid of it!

malam ni kirenye malam yg agak malang bg aku.. xde pape pun jd. cume perasaan aku yg rs cm tuh. haish.. tertido after isyak td.. mimpi bkn2.. bgun2 badan panas.. aku capai laptop aku.. on9.. hmmmm. fb skang x brape best plak.maybe sbb musim cuti. smua da ade aktiviti masing2. cube on utube.. hope dpt tngkan ati yg serabot ni. x mnjadi juge! oklah! telupe, belum solat isyak lg. solat utk dapatkan ketenangan. sesungguhnya aku ni hambaMu yg terlalu kerdil...bile hati x tng...susah.. baru nak capai sejadah n telekung. sepatutnye awal2 da masuk azan td aku da solat da... haish.. peringatan utk diri. =)

tng seketika. menghela nafas lega. xsampai beberapa minit, pikiran da mula kecamuk. haih! bkn kemahuan aku yg nk pk mcm2. tp minda aku x lekang dr pkir bende itu. resah! gelisah! xde pape kut. jgn risau.

beberapa hari ni, xbegitu in the mood. byk diam. byk pk. ok jap! kalau x nak byk pk, kene potpet ke???? -___-"

hati aku pun terpanggil utk dgr lagu2 yg tngkan jiwa. tibe2 dpt noti fb dr Affan Aizat. kenal die??? die ni slalu buat cover version utk lagu2 terkini. berbakat org nyer.. aku terjmpe talent die pun ms kat utube. dgr cover version die utk lagu Kisah Dongeng- stacy. well.. cover version yg die buat tuh actually lg sdap dr original arrangement Kisah Dongeng.btw... td die tag aku.. sbb die da buat cover version utk lagu Nera - Hatimu Milikku. sedap! g la singgah.

tidak perlu smua masalah nak diceritakan di snie. betul? jiwa kita, minda kita, barangkali x smuanya sm. tahu xsemestinya boleh faham. cukuplah sekadar tau yg hati aku, pikiran aku, soul aku da cm bercmpur baur. di hati ini hanye Tuhan yg tau.

Ya Allah, muga2 tidak ade sesuatu yg buruk berlaku. amin.


No comments: