Sunday, January 23, 2011

sivaji the boss!



citer tamil.
eh! sukati aku lar nk tgk citer pe pun.
kite kan 1malaysia.........
aku kasi 5 bintang la!!!!
kalau ikut ranking....
kak limah tetap 1st!!!
sivaji d boss no dua!!!hahaha

kalau mamat tu bc...sah die gelak2 sengih2.. aku tau da...
kalau thaipusam..deepavali.. smua nak kait ngan idup aku...ces!
xpe...aku mmg sahut seruan PM..1malaysia! yeah!haha
tp betul... citer ni best.
citer tamil kan selalu over2...nk begaduh over..smua over la.. tp i like... hehe
tp wwa ckp lu...heroin die HOTS gile sey....
cun!!!.. aku ske nengok.. hahah...
pape pun... thumbs up to sivaji the boss la...
jum cuci2 mata... tgk awek!! haha
















to teruna2 yg tgk gmbar lst ni xyh lama2. haha




p/s : aku da tgk citer ni dua kali da... maybe ade utk kali ke 3 n ke 4 n ext KOT. haha

No comments: