Wednesday, January 12, 2011

akhirnya......berbaloi ke 'excited' an aku.





"jd x tgk wayang ni?"(hanie)

"hanie nk tgk wayang?..nak tgk citer pe?"(nazri)

"hanie xdpt pun bukak tenet, nk check ade citer pe pun xley, u ade check?" (hanie)

"xde pun.xpe, kite g tgk dulu" (nazri)


bertolak ke alamanda.pi singgah petronas jap..cucuk duit...erk! cucuk kad, amik wit...heee.. smpai2... yey! ade citer..bereh.....

"wayang 9.50. skang br kul 9... makan dulu la. mkn mn ye?u nk mkn pe?" (hanie)

"erm, xkesah. mcd???.. (nazri)

"erk!...mcm br lg mam mcd...kepsi(kfc) la...ok x?" (hanie)

(jln2 ke kepsi)

"eh, kepsi bkn belah sn ke?"(nazri)

"belah snie la.....haish..betullllll..."(hanie)

"yeke?....." (nazri)

"betul lah... haaa....kalau betul...yang ......" (hanie)

"kalau betul, hanie blanja!!!!!! hahahaha" (nazri)

"haha..ngeng...bkn men xcy ngan kite, i plak kne!!! haha" (hanie)


yey!..smpai2!!!..hehe...order2..mkn2..smbil makan..cerita2 kisah ms kecik2...bkn die... aku la... die yg mkn dinner plate tu lg cpt abis dr aku... aku mkn snek plate...lg tmbah la selera die bile dgr aku crita dr awal mkn smpai abis mkn. hahahah. aku ni haa..mulot duk ckp2...ayam xsumbat2 lg ke dlm mulot.. lambat! haha. nasib bek bkn bedtime story..klu x...mst da tertido mamat tu. hahaha..

then, cuci2 basuh2 tgn, jalan sebelah2, sembang2 lg, gelak2, masuk panggung wayang, tgk citer kak limah..gelak2 lg...suspen2 plak.. gelak2 balik... abisssss...

pulangla ke ukm dgn ati yg sronok... hehe





korg nmpak x???
nmpak x motip gmbr aku nih.haha..
setelah sekian lama xtgk wayang..
mlm td..menjd jugak..
yey!..smangat..smpai tangkap gmbar. haha.
xpela..aku gembira la tuh..haih, xphm2 lak..
hehe..tgk citer hantu kak limah..hehe..
pape pun... tq ye syg.. sbb teman tgk wayang yg akhirnya menjadi gak.. hehe..



catatan : aku ingat aku la yg plg smangat.. rupenyer ade lg smangat... sbb pakai sweater br. huyooo..bau kedai!!! hahahhahahahahahaha.

3 comments:

**hudalulu** said...

weewiiitttt... g tengok wayang weyh.....i dah seminggu tak dating tengok wayang (tgok wayang adalah wajib bila setiap kali dating)...hehehe..(jeles mode)*pengsan! hahaha

hanie bonie said...

hahahaha....wah!....seminggu x tgk??..lg bet... i satu sem lebih xdpt tgk..sob3..smlm br dpt.. hehe... haip!... bkn LI ke???...hehe... xley date!!! hehe

Anonymous said...

tengs ye masukkan blog ku di bahagian saya suka baca yang ini.....

terharu sangat :)