Monday, January 24, 2011

diva sgtla kan masuk blog hakuh!!! haha--> dak2 marketing ABADI =P



nk show2 dak marketing aku....
jgn pndang sebelah mata wey... hebat diorg ni.
ckp je ape nk wt..smua diorg tau..
diva sgt kan!.. haha
snok la kan cz gmbar diorg aku jaja dlm blog hakuh. hahaha
xde mereka2 ni.. xlalu aku nk pikul beban sorg2...
plus..meriah post aku cekyah!!!!
diorg la yg gamatkan suasana..
neway..br2 ni de karnival kt kolej aku..
so.. kami dak2 marketing ABADI amik la chance ni bukak gerai...
menu istimewa tetap meletop!!!!! hehehe...
laku ke?..no komen..janji ade org beli.. hahah..mestila laku!!! hahaaha...
sp yg ckp xlaku tu???.. sentap mek! haha
enjoy gmbar dulu jum!!!!


menu istimewa. bc sndirik k!! haha



haa! xnmpak de tulis ABADI tu?...
da tau... xreti2 nk beli?..sp x beli...xyh mkn dinner kolej nnt. masuk dectar pn jgn. hahaha..
pisang?...well. ramuan2 VOLCANO CHOC(buah disalut coklat!) kami! nyum2.



tuan2..puan2... bahan2nye adalah... (hahahahaha)



bandung2...ni bloody bandung.. rm1.50 je. klu bandung biase rm 1 je. hehe..
nak?.. limited edition jah! haha



wah! mcm penyampaian adiah kan! gitewwwww la kn.
yg blakang tu smua usher2 last minit...tu yg terabur je. hahahah



crew!!! ok air bandung tu dsbbkan cahay matahari telebey..so ana nye nmpak pudar.. siyes! haish.~sy xde dslr! -___-"



motip sgt kan! manja2 sesama sndirik. hahahah



sgt telitu. masak coklat cair pun smpai 3 org!!!... hahaha



paparazi pun ade...wah! hotnyer gerai kami. haha *padahal crew sndirik! haha



gerai sbelah kami.. ~amnian snipers.
tp yg kanan tu s/u aku~juju
yg kiri~hana, timb pengarah projek dinner aku.



akhirnya, ade gk gmbar gurls!!!..ni my gurls...
yg tgh2 tu noni.. ramai peminat die ni...
yg kiri kanan tu..petah beckp.. xnyesal aku amik diorg jd dak2 maketing.=)



ni aku xtau ape..
posing dpt mask coklat kot. haha..
btw, ini comel! heeee


tengs pd smua dak2 maketing yg sm2 bantu bukak gerai. tengs sgt. so dsbbkan hampir 3minggu kite bukak jualan.. so minggu ni..CUTI!!! off week.. xde jual2 k..rest je la... hehehe... tengs sgt korg..even ade merungut penat.. biase la kan..smua penat... penat2 pun puas kan... hahaha. hopefully org nmpak usaha kite.=)




catatan : Najwalatif dtg perform.. smua lupe gerai! haha.well..kami terhibur =)



3 comments:

mizzbutterfly said...

byk sgt HAFIZZZ...dlm blog nih..hahahhaha

hanie bonie said...

die kn diva.. haha...org xnk tangkap gmbr die pun die mst menyelit punyer!! haha

Adam Ikan said...

moteph nk kutuk2 nie ..? aishh
wanie rugi tak dtg bli menu2 ktowg ..
siyesh spesel glerr
tade kat tmpat laen toww..?