Tuesday, April 20, 2010

oh.titas

bukak2 blog je tersentap ku. aiyak!! ramai yg da update blog. tbe2 terasa berkurun lm x update blog. alahai. SHAI yg 'bertahun2' xupdate blog pn tbe2 jer ader post br. hak3. haishh tercabar hakuh. arini kat ukm da. smpai ukm je td terus g kuar lunch. ngan sp lg klu bukan mamat senget tu. mst die mish2 aku an? eley ko rindu aku an? an? ngaku je la. hahahahha. balik je dr tu apalagi buku titas tu ha terus ku bukak. br je bc beberapa baris ayat hadoyai mata aku kuyu je x psl2. yg xbley bla, ayt panjang giler. meleret2. lg pnjang dr tembok besar china tu hah. knon cute ar tu. ha ah cute sgt cm mintak pelempang je. bc bkn men panjang tp 1 point br lepas. aisehhhh. lepas ni aku nk mintak kerajaan wat buku titas in short form. hahaha. setuju? ok xde respon. fine! emo. haha. terasa gilak aku ni. ni sbb input titas byk sgt dlm pala hotak aku la ni. cett. xpe2 bialer die bersemadi dlm pala hotak aku ni lm skit. nt ms exm bkn men laju aku duk bulat2+itam2kan jwapan. pergh.. berangan dow. menghentam jo kojonyo!! hak3. arap dpt le aku wat sok exm titas tu. ngah usaha ni ha. chaiyok2!! tgh2 aku bersmangat ni dtglah sorg bdk riak ni. die ckp "titas je kot,xyh bc pn xpe". pergh, ayat kau. aku ngah spirit giler ni ko kacau mud aku. ko nk penampa ke penerajang? cpt2 aku kasi ko choice BAEK PUNYA!!! ckp ikut sdap bontot kau je. alah! ko bdk pandai. aku xmcm kau. aku otak lembap. aku kne study awl2. kne repeat2 byk kali. br nk phm. phm? moral of story. xyah le nak riak2 depan aku. sbb nk termuntah terguling aku dengar. so kwn2 len,doakanlah aku sok ye. (^_-)

No comments: