Friday, April 16, 2010

H=L=HanieLooser

'alhamdulillah' lepas da 1 paper. aku rs cm nak angkat bendera putih je skang ni. come on white flag!
xtau la nk kata ape. br balik dr exam ni. tp ati xdpt nak kata ape. no words can say. no much talk. balik2 je terus diam. masuk2 bilik. rumate pun dgn concern nya die tanye "hanie, mcm mn?". dgn senyum paksa, aku pun kata lah "erm, ntahla, xberapa. biaselakan...exam". then, till now aku diam je. padahal aku teramatlah kecewa. kecewa dgn diri sendiri. tibe2 terpampang wajah mama depan aku ni ha. ocopot! oh tidak! tbe2 je aku rs aku da kecewakan mama. "mama, sorry". nk kata aku xley wat smua soklan. ader jgk yg boley. tp majoriti susah. ntah lah. aku pun xtau. first2 masuk sem ni. aku dah ader azam. nak dpt 3 pointer. haa..terlepas 1 rahsia. so u all pun da tau actually sem lepas aku dpt 2 pointer. yes! aku mengaku. aku dpt 2.98 sem lepas. teruk kn? ms tu aku trpaksa la lalui hari2 aku utk menghadapi sindiran2 org keliling aku. antara nye "eh, sepanjang sem ko xblaja ke?" WTHell..pergh! pedih siot. wey! aku da masuk U. mst ar blaja bai. xde sp la yg xnak 3 pointer. bodo. hamik kau! sbb tu lah msuk sem ni aku letak azam baru. sampai study week aku pun aku tetap pegang azam aku tu lg. aku ubah cr blajar. wat study group ngan kwn. dan usaha usaha dan usaha. tp biler lepas 1 paper ni(kalkulusII) tbe2 aku rs azam aku tu dah lari merayau ntah ke mn. aku bkn nak kata give up. tp aku rs mcm aku akn kalah dlm peperangan ni even aku dah berlwan sedaya yg mungkin. ala hanie, kau ni potpet panjang2. ckp je la ko DOWN. kn sng. yela2 aku ngaku. aku ngah DOWN skang.

No comments: