Sunday, January 6, 2013

sambung ber-blog. Insyaallah!

lama sgt dah aku x update. dah terlalu lama. 2013 dah sekarang. it was actually due to keje2 aku yg makin lm makin menimbun plus dah nak abi kan sisa2 pengajian di ukm... telalu busy sgt. jgn kata blog.. ngan kawan2 yg jauh2 pun x sempat nak jmpe.

now sem last pun da nak abis... tinggal final exm je.. which will be held on next monday n tuesday... tapi overall ade 3 paper lg... jadi nmpak x keadaan mcm agak kelam kabut di situ... well... now terasa nak kembali ber-blog. mungkin sebab hati da sunyi kot.. eceh..... haha. insyaallah.. lepas ni nak sambung ber-blogging... patut la bertahun dulu pernah terdetik nak deactivate account blog.. tapi slalu rasa xnak buat begitu. huhu.. mungkin sbb skarang la...tibe2 je nak blog balik. huhu. tapi follower x ramai pun, jadi mungkin tiada siapa yg kisah pun. ha ha ha.

kalau dikumpulkan ape2 hot2 story utk tahun 2012 mmg la xcukup space nak appear kat blog.. banyak sgt. cuma cukup la sekadar aku bagi tau... aku sihat dan tiap2 hari mengharapkan diri ini lebih baik dari hari semalam (FOR SURE). dan opkos diri ini merindui rakan2 dan kenangan2 bersama. u know, we'll get older and older, than baru realize how valuable those moments that we made in the past. ceeeeyyyy!! tua sgt la... haha.. tua la skit.. lagi tua bile mama tanye psl kawen.. pdahal 22.12.12 ritu kakak aku BARU je kawen.. huhu...ok, drop the subject! haha


telalu lama aku biarkan blog ni usang. bila tgk balik.. rs rindu ya amat... huhu... well memories never fade. =) hope blog aku lebih matang bile masuk tahun 2013. haha.


happy 2013. 



No comments: