Thursday, June 23, 2011

Yela2, hanie masak la.

imbas kembali selasa lepas. klong aku bebel2 kat aku dr tmpat keje nun. die suh aku msk.. balik2 keje katanye boley makan... xyh beli kedai. huuuu. aku pd mule nyer malas gile!!!! tp bile pk2 balik aku duk umah pun bkn wat pe pun kan.. bek aku men msk2..

dr nak msk megi tukar kpd speghetti...xjadi!.. tukar kpd sup ayam..sup bunjut tade..xsdp!.. xjadi! tukar lg..kpd sambal tumis ikan masin...xbole2 nanti diorg balik keje..penat.. makan masin..darah tinggi plak... kang smua moody.. hahaha. last2....

nasi putih
sambal tumis telur
ayam roasted *haaaaa, ni 1st time.
cekodok!!!! hahaha. sampingan!

balik2 je.. diorg dgn terujanye makan. yg penting! yg penting! aku dgr word "sedaaaaaaaap"...n aku tahu itu ikhlas. hahahaha.

tengs to mama..aja hanie msk ni... last2 terus jd peberet aku.. =)


ni 1st time buat!!! slalunye klong yg buat.. well.. menjadi! hahahah. tengs klong. 3 ayam sbb 3 bradik. sorg satu aaa. ayam+kentang+bwg putih skit+sos tiram.. perap lm ckit.. then br bakar dlm oven. ngeee

utk kkk aku lg sorg--> cik mamai. die lah pelahap terbesor dlm famili kitorg.. so tengs sbb pegang title tu even aku masak ape pun kat die. haha =P


hati.halus.hanie : sy bdk br blaja. =D



No comments: