Sunday, August 1, 2010

apela slhnye...


apela slhnye...
klu aku nk org bertolak ansur dan memahami situasi aku yg smemangnye sgt berserabot ni.

apela slhnye...
klu kau ckp bek2, xyh nk mrh2, xyh nk tengking2 sbb aku pun tanye bek2 je kat ko.

apela slhnye...
klu ko berkorban la skit tuk aku. cz aku rs aku da byk bekorban ms tuk layan kerenah kau.

apela slhnye...
klu ko ckp je 'terima kasih' kat aku. xsusah pun. itu tanda ko appreciate ape yg aku watkan tuk kau even klu ko xske pun.

apela slhnye...
ko layan je smua org sm rata. xyhle nk pilih kasih. kite smua sama je.

apela slhnye...
klu kau stop berckp. sbb aku xlarat nk dgr kata2 kau yg berbaur lucah 2 setiap kali kau bersuara.

apela slhnye...
klu kau xyh nk blagak sgt ngan aku. sbb klu ko xblagak pun, aku tau sp diri aku klu nk dibandingkan dgn kau yg PERFECT ABIS tu.

apela slhnye...
kalau kite berkorban tuk org lain. nanti InsyaAllah, Allah akan balas kan tuk kite kelak. =)

apela slhnye...
kalau kau jd diri kau sndiri. xyh nk tiru2 org. xyh nk jd fake! sbb bile kau fake! smua org nek menyampah!

apela slhnye...
klu kite smua jd optimistik??

apela slhnye...
kau kasi baby tu kat aku. xyh kau cmpak2 kat tong sampah or yg seangkatan dgnnye.

apela slhnye...
kalau kau knal org tu dulu. xyh nak judge2 awl2.blum tentu betol ape yg kau fikirkan ttg die.

apela slhnye...
.........................................................................................(hmm...)

itu kata sy.. anda pula??

4 comments:

PUJA said...

apela salahnye kan.....
kate saye juga....huhu~

Unknown said...

i agree wit u hani :)

Unknown said...

kite setuju ngn hani ! :)

hanie bonie said...

tula..sy stuju ngan cik sue... hehe

btul tu puja.. pela slhnye kan?? hehe